BİZİ TANIYIN

Fzt. Kadir TEMEL

IKOMT THERAPIST

SCHROTH THERAPIST

Süleyman Demirel Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü’nden 2014 yılında mezun olmuştur. Üniversite eğitimi sırasında Erasmus+ öğrenci değişim programıyla gittiği Polonya’nın Opole Politechnika Opolska Üniversitesi'nde farklı bir mesleki bakış açısı kazanmıştır.

Ortopedik, nörolojik, spor yaralanmaları ve pediatrik yaklaşımlarla ilgili Türkiye’nin önde gelen birçok kurumunda staj yaparak kendini geliştirmiştir.

2014-2018 yılları arasında özel bir tıp merkezinde ortopedik, pediatrik ve nörolojik rehabilitasyon alanında hizmet vermiştir. 2018-2022 yılları arasında özel bir klinik bünyesinde meslek hayatına devam etmiş, skolyoz ve modern ağrı yönetimi konusunda kendini geliştirmiştir.

2019 yılında IKOMT-Klinik Odaklı Multi Boyutlu Ağrı Terapisi eğitimine başlamıştır. 2022 yılında eğitimini başarı ile tamamlayarak ''IKOMT NMST Practitioner'' ünvanı almıştır. Aynı zamanda skolyoz rehabilitasyonu alanında dünyada saygın tıp otoritelerince en çok kabul gören 3 boyutlu düzeltici egzersiz modeli olan ISST Schroth Method eğitimini tamamlamıştır ve ‘’ISST Schroth Therapist’’ ünvanını almıştır.

Çalışmalarına ve eğitimlerine 2023 yılında kurduğu FizikEND markası bünyesinde devam etmektedir. Evli ve 1 çocuk babasıdır.

İlgi alanları:

-Ortopedik Rehabilitasyon

-Ağrı Terapisi

-Omurga Sağlığı

-Skolyoz

-Fonksiyonel Egzersiz

fzt kadir temel skolyoz antalya fiziktedavi belboyunağrısı fıtık skolyoz scoliosis физиотерапия
FizikEND Hakkında

Antalya Muratpaşa’da Nisan 2023’te kurulan FizikEND kaliteli fizyoterapi hizmeti sunmayı hedeflemektedir. Alanında uzman fizyoterapistlerin klinik deneyimleri bilime dayalı fizyoterapi yöntemleri ile harmanlanır. Danışanlara bütüncül bir iyilik hali sağlanarak sağlıklı bir yaşam sunmayı hedeflemektedir.

IKOMT ; Ağrı Terapisinde Bütüncül Yaklaşım

Skolyoz

Manuel Terapi

Omurga Sağlığı

Klinik Pilates & Reformer

Koruyucu Fizyoterapi

Ortopedik Rehabilitasyon

Sportif Rehabilitasyon

Cerrahi Öncesi ve Sonrası Rehabilitasyon

Egzersiz Danışmanlığı

Kinezyolojik Bantlama

alanlarında danışanlarına hizmet vermektedir.

DEĞİŞİME HAZIR MISIN?